Mýdla ve studených barvách

Mýdla ve studených barvách

Ve všech koutech republiky sněží. Jo, i u nás v Chebu je nasněženo, je tu aspoň 20 centimetrů. Mám proto takovou studenou náladu, která se projevuje i ve výběru studených barev posledních mýdel.

Vavřínový kaleidoskop

Jako ideální forma poslouží instalatérská plastová trubka (psala jsem o ní už tady a tady). Hmotu jsem lila v lehké stopě střídavě do trychtýře a potom jsem vytáhla ze dna trubky sítko připevněné na špejli.

Vavřínový kaleidoskop

Mýdlo obsahuje:

35 % světlicového oleje HO
30 % bio bambuckého másla
15 % palmojádrového oleje
10 % vavřínového oleje
10 % kakaového másla
rozmarýnový oleoresin, citrát, laktát, kosmetické slídy a hedvábí. Bez éterických olejů, ale voní pěkně uzeně, po vavřínu.

A znovu jsem si musela vyzkoušet one pot wonder techniku. A pořád nemám dost!

Mýdlo lité technikou one pot wonder

Mýdlo obsahuje:
40 % světlicového oleje HO
30 % bambuckého másla
12 % palmojádrového oleje
10 % kokosového oleje
5 % kakaového másla
3 % ricinového oleje
Rozmarýnový oleoresin, citrát, laktát, sůl a EO levandule, litsea cubeba a rozmarýn.

A vy – pracujete v zimě spíš s teplými barvami (abyste se zahřáli) nebo máte naopak náladu na studené, tak jako já? 😊

B.

Komentáře