Velikonoční mýdlo

 Zvláštní, touhle dobou před třemi lety jsou blog zakládala. Tedy jsem kolem Velikonoc přidala první tři příspěvky a divila jsem se, jak moc lidí články otevřelo. Koncepci blogu jsem tehdy měla vymyšlenou tak, že nebude jenom o mýdle nebo kosmetice, ale taky trochu o mně. Zatím jsem stihla přidat jeden jediný článek. No možná bych to mohla zlepšit.

Když jsem blog zakládala, dělala jsem mýdlo minimálně jednou do týdne a přispívala jsem poměrně často. Od té doby se ale hodně změnilo (stěhování do Lipska, stěhování do Mexika (otázka – chcete vidět fotky?), stěhování zpátky do Lipska) a mýdlo…je něco, co dělám jen párkrát do roka. Je to spíš něco příležitostného. A musím říct, že si to užívám ještě víc.

Mydláři musí myslet dopředu. Vždycky. Vánoční mýdla děláme už někdy v září, velikonoční na Vánoce. S malým zpožděním jsem letos velikonoční mýdlo stihla. Tentokrát barevné, veselé. Jako kraslice. Minule jsem to pojala spíš tak jarně. Zeleně.

Velikonoční mýdlo

35 % slunečnicového oleje HO
30 % bambuckého másla
20 % kokosového oleje
8 % kakaového másla
7 % slunečnicového oleje normálního

EO: Levandule, pačuli, citronová tráva.

Obsahuje solanku, barveno micou.

Tentokrát mám pro vás ještě malý tip. Už nějakou dobu používám na výrobu oleje z DM (milé DM, jsem otevřená spolupráci, haha). Slunečnicový HO (Bio olej na pečení 750 ml) a normální (Bio slunečnicový olej 500 ml). Jejich kombinace je super. Normálním slunečnicovým olejem navyšuji počet nasycených mastných kyselin, které by byly při použití pouze HO oleje nízké. Co se týče lokálnosti, oba oleje jsou z Německa. Netáhnou se sem přes půl světa. A to se mi líbí.

Mějte se krásně, B.!


Komentáře

  1. Tak to je úžasné... děkuji za typ, souhlasím s lokálními zdroji!
    A přimlouvám se o fotky😉.
    Děkujioc za nový příspěvek a přeji ať se ti daří!

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Báro, váš blog a ještě blog Zdenka Růžičková jsem přečetla mockrát. Inspiraci jsem čerpala v obou. Ráda si něco znovu počtu. Mějte se krásně

    OdpovědětVymazat
  3. Baru, hezky jsem si početla a teprve teď, když jsem zjistila,že bydlíš v Lipsku,jsem pochopila tu DM.... máš krásné mejdlíčko. Na Mexiko se ráda podívám. 🍀

    OdpovědětVymazat

Okomentovat