Veselé Velikonoce!

Velikonoce už klepou na dveře. Tentokrát to ale bude jiné. Ať už ve městě nebo na vesnici, nikde se koledovat nebude. Proto letos ani nebarvíme vajíčka, ale zato… máme doma o to víc mýdel!


Už před vyhlášením karantény jsem se rozhodla, že místo vajíček budu rozdávat koledníkům mýdla. Já jich mám moc a jim udělají určitě větší radost než padesáté páté vajíčko. Kvůli momentální situaci jsem se nechala inspirovat ostatními mydlářkami a před dům jsem postavila košíček s… mýdly. Ráda koukám z okna na lidi, jak si je s nadšením berou.

Velikonoční mýdlo musí být zelené. Jaro už je v plném proudu, příroda se probouzí a všechno kolem pučí. Rozhodla jsem se proto už před nějakou dobou vyrobit nejrůznější zelená mýdla. A zbylo mi spoustu odřezků. A tak vzniklo tohle jarní mýdlo.
Nejdřív je potřeba nakrájet mýdlové kousky na stejně velké kostičky.


Ty se potom zalévají do nové mýdlové hmoty. Celé mýdlo jsem potom nechala progelovat, aby se kostičky lépe spojily s novým mýdlem.

Pro výrobu základní bílé hmoty jsem použila:
45 % slunečnicového oleje HO
25 % bambuckého másla
15 % kokosového oleje
10 % palmojádrového oleje
5 % ricinového oleje
oxid zinečnatý, citrát, laktát, hedvábí, EO pomeranč, pačuli a bergamot 





A co vy? Už jste někdy zkoušeli tuhle techniku? 😊
B.

Komentáře

Okomentovat