Veselé Vánoce!

Rok s rokem se sešel a Vánoce znovu klepou na dveře. Tentokrát jsou i ty Vánoce takové jiné – pro mě to znamená, že budu o Vánocích v Česku, poprvé po 6 letech. Konečně si užívám předvánoční pohodu (protože jaký si to uděláš, takový to máš 😊) a užívám si přítomnost rodiny.

Ráda bych proto i Vám všem popřála krásné svátky a šťastný nový rok 2021. Spoustu nových nápadů a prostě – hlavně ať jste zdraví a spokojení. Včera jsme zapálili všechny 4 adventní svíčky a já si uvědomila, že Vánoce jsou už opravdu tady, a můžu proto do koupelny připravit vánoční mýdlo, které jsem si připravila v září a skoro jsem na něj zapomněla. Je obyčejné vzhledem, zato ale krásné složením.


Vánoční skořicové mýdlo

Toto mýdlo vzniklo ze zbytků různých olejů. Obvykle mám v jednom receptu druhů mnohem méně, tentokrát se to vyšplhalo až na 10. A tak vzniklo vánoční mýdlo s medem a skořicí, které můžu teď konečně rozmydlit.

Mýdlo obsahuje:

25 % bambuckého másla
17 % rýžového oleje
15 % slunečnicového oleje HO
15 % palmojádrového oleje
5 % kokosového oleje
5 % olivového oleje
5 % ricinového oleje
5 % kakaového másla
5 % lanolinu
3 % ucuuba másla
oxid zinečnatý, med, humánní hedvábí, přírodně identickou vůni hořké mandle, mletou skořici, citrát, rozmarýnový oleoresin

Po domě nám tedy nejenom voní purpura a cukroví, u nás doma prostě voní k tomu všemu ještě moje mýdla. A umím si představit, že ani u Vás doma tomu není jinak 😊.

Mějte se krásně a nezapomeňte si o Vánocích hlavně odpočinout!

Krásné svátky! B.


Komentáře